Digitaal aanmelden bij NutriControl kost niets

De nieuwe Portal van NutriControl is bijna een jaar operationeel en met groot succes.

Ongeveer 80% van de aangeboden monsters wordt bij NutriControl digitaal aangemeld, hierdoor kunnen we onze korte doorlooptijden garanderen en de kosten laag te houden. Een bijkomend belangrijk voordeel is dat fouten veroorzaakt door het handmatig overnemen van monstergegevens en analyses tot het verleden behoren.

Graag willen wij aan alle klanten de mogelijkheid bieden om van de Portal gebruik te maken en  daarbij de mogelijkheid hebben om tussentijdse uitslagen in te zien voordat het officiële rapport wordt verstuurd. Hierdoor kunt u al snel een beeld krijgen van de opgestuurde producten en hun uitslagen. Tevens zijn alle rapporten in het systeem zichtbaar en te downloaden. Door gebruik te maken van de uitgebreide en snelle zoekfunctie kunt u heel gemakkelijk de rapporten terug vinden.

Deze digitalisering wordt hedendaags gezien als standaard en hierdoor is NutriControl voornemens  in 2018 extra onkosten in rekening te gaan brengen voor de traditionele papieren aanmeldingen. Om iedereen de mogelijkheid te geven de toekomstige opdrachten digitaal aan te melden hebben we extra tijd en mankracht aangetrokken om voor u de Portal in te richten. Indien u momenteel nog niet digitaal aanmeldt dan nodigen we u uit contact op te nemen met onze klantenservice. Zij staan u graag te woord om samen met u de inrichting van uw portal te bepalen en u daarna uitleg te geven over het gebruik en de verschillende functionaliteiten.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze accountmanagers: +31 413 382633. Of mail naar info@nutricontrol.nl

 

Vorige pagina